Klantenservice Luxury4you.nl

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

  • Bedrijf en contactgegevens
    Luxury4You.nl

    Tel: 0164-652187
    Mail: info@luxury4you.nl

    Bedrijfsgegevens

    De handelsnaam van ons bedrijf is: Luxury4you.nl – Medical Beauty Center
    Onze domeinnaam is www.luxury4you.nl

    KVK: 20092618
    BTW: NL 147028978B01

    Ons vestigingsadres:

    Antwerpsestraatweg 2
    4631NL Hoogerheide
    Nederland

  • Stuur ons een email

    Neem contact met ons op via het contactformulier, wij reageren z.s.m. op je bericht!

    Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.

  • Retourneren
    Retourneren

    Wenst u één of meerdere producten van uw bestelling te retourneren? U vindt hier alle benodigde informatie met betrekking tot het retourproces dat Luxury4you.nl hanteert.

    Herroepingsrecht - Artikelen retourneren

    U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de zending in ontvangst heeft genomen.

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dient u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte te stellen de overeenkomst te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven, volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat het termijn van 14 dagen is verstreken. U kunt voor de retourzending gebruikmaken van het door ons toegezonden retourformulier , maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt ook gebruikmaken van het Europees retourformulier voor herroeping, om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

    Aan hygiëne verbonden producten, zoals lichaams- gezichtscrèmes, parfums, borstels, erotische producten en vitamines waarvan de verzegeling na levering is verbroken, kunnen niet geretourneerd worden.

    Gevolgen van de herroeping

    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering, dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij uw retourzending hebben ontvangen (of u heeft aangetoond de goederen te hebben verzonden), van ons terug. Wij betalen u terug per overschrijving, op het door u opgegeven rekeningnummer; er worden voor terugbetalingen geen kosten in rekening gebracht. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd.

    U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop wij de ondubbelzinnige verklaring hebben ontvangen, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening en worden niet terugbetaald, tenzij het een foutieve- of defecte levering door Luxury4you betreft.

    U bent aansprakelijk voor eventuele waardevermindering, dat het gevolg is van gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen. Dit wilt zeggen dat u het product mag beoordelen zoals u dit ook kan doen in een fysieke winkel. Wanneer u de artikelen opent of gebruikt kan de waardevermindering oplopen tot 100%.

    Retouren vanuit Nederland naar:
    Medical Beauty Center – Luxury4you
    Antwerpsestraatweg 2
    4631NL Hoogerheide

    Retouren vanuit België naar:
    Medical Beauty Center – Luxury4you
    Antwerpsestraatweg 2
    4631NL Hoogerheide"

    Niet functionerend/verkeerd artikel ontvangen

    Als u een artikel ontvangt dat niet naar behoren functioneert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Hoe u dit het beste kunt doen vindt u op deze pagina < link naar pagina klantenservice> onder het kopje 'Garantie en klachten'.

    Bij ontvangst van een verkeerd artikel controleert u eerst welk artikel u heeft besteld en welk artikel is bevestigd via de eerst verstuurde e-mail. Dit kunt u doen door het artikelnummer op het product en het artikelnummer in de bevestigingsmail te vergelijken. Komen de artikelnummers niet overeen, dan dient u contact op te nemen met de klantenservice, zij zullen u voorzien van de benodigde informatie om het verkeerd ontvangen artikel kosteloos te retourneren. U ontvangt bij uw bestelling het Europese modelformulier. Hier kunt u tevens gebruik van maken indien u uw bestelling wilt retourneren.

    Retourneren van verkeerd bestelde artikelen

    Wanneer u de verkeerde producten besteld heeft zijn de kosten voor het retour zenden voor eigen rekening. Neem over het retour zenden van verkeerd bestelde producten contact op met onze klantenservice.

    Retourformulier downloaden

  • Verzending en bezorging
    Levertijd & verzendkosten

    Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

    De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
    Gratis voor bestellingen vanaf € 39,-
    € 5,95 voor bestellingen onder de € 39,-

    Wie levert mijn pakket ?

    Levering verloopt via PostNL.

    Wanneer wordt mijn pakket bezorgd ?

    Bestelt u op werkdagen vóór 12:00u dan wordt uw pakket, mits alle artikelen voorradig zijn, dezelfde dag aangeboden voor verzending. Normaal gesproken heeft u het pakket (binnen Nederland) dan de volgende dag al in huis. Voor België geldt een extra leverdag. Zodra wij uw pakket hebben aangeboden voor verzending ontvangt u een e-mail met daarin een track & trace code. Hiermee kunt u op de website van PostNL https://mijnpakket.postnl.nl/inbox, bekijken hoe laat u de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. De bezorgdagen van PostNL zijn van maandag tot zaterdag.

    Verhoogde aansprakelijkheid

    Pakketten met een waarde boven de EUR 250 of buiten Nederland worden altijd met verhoogde aansprakelijkheid verzonden. Deze pakketten kunnen daarom niet bij de buren worden aangeboden.

    Wat als ik niet thuis ben ?

    Wanneer PostNL een pakket niet bij u kan afleveren biedt PostNL het standaard aan bij uw buren (mits u heeft gekozen voor geen bezorging bij de buren). Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan ontvangt u een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.

    Pakket afhalen

    Indien uzelf en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren, dit is meestal het Postkantoor wat het dichtst bij u in de buurt ligt. U heeft hiervoor twee weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar ons. Indien u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren.

    Geen bezorging bij de buren

    Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u dit bij het afronden van uw bestelling aangeven door te kiezen voor de verzendmethode 'Geen bezorging bij de buren'. In dat geval biedt PostNL het pakket alleen bij u aan. Pakketten met verhoogde aansprakelijkheid worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.

    Kan ik mijn pakket laten bezorgen bij een PostNL postkantoor ?

    U kunt er bij uw bestelling ook direct voor kiezen om uw pakket te laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor door te kiezen voor “meer bezorgtijden en ophaalpunten”. Zo bepaalt uzelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt.

    Wat moet ik meenemen bij het ophalen van mijn pakket?

    Bij het ophalen van uw pakket dient u altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

    Kan ik mijn pakket ook in de avond laten bezorgen ?

    Dat kan door te kiezen voor “meer bezorgtijden en ophaalpunten” en vervolgens een dag en tijdsvenster te selecteren. De extra kosten voor deze bezorging worden aangegeven door PostNL en worden als verzendkosten bij de bestelling opgeteld.

  • Snel en makkelijk bestellen in onze webshop
    Snel en makkelijk bestellen in onze webshop

    Het bestellen van artikelen in onze webwinkel werkt als volgt:

    - Plaats de artikelen van je keuze in de winkelwagen.
    - Klik op ‘Ga verder met winkelen’ als je nog meer producten wilt bestellen.
    - Klik op ‘Ga door naar afrekenen' als je klaar bent. Ga verder naar bestellen.
    - Vul vervolgens alle velden in en volg de instructies om te betalen.

    Indien voor 12 u besteld en voorradig wordt de volgende werkdag verzonden

  • Garantie en klachten
    Garantie

    Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij vragen u om zo snel mogelijk, het liefst binnen twee maanden, na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

    Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@luxury4you.nl. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

    Geschillencommissie Thuiswinkel

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODF Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

  • Betaalmogelijkheden

    U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

    iDEAL
    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van Luxury4you.

    Mistercash
    Mistercash is een samenwerking van een aantal Belgische banken en te vergelijken met iDEAL in Nederland.

    Paypal
    Selecteer PayPal bij het afrekenen en u wordt gevraagd in te loggen op uw rekening om de betaling te bevestigen. PayPal is veilig: verkopers of webshops krijgen uw gegevens nooit te zien.

    Giropay
    Wanneer de consument ervoor kiest te betalen via Giropay, hoeft hij geen kaartgegevens in te vullen. De manier waarop de betaalmethode werkt, heeft veel weg van iDEAL.

    Sofort Banking
    Betalen gaat eenvoudig via internetbankieren. SOFORT Banking is beschikbaar voor de volgende landen: Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België en Italië.

    Bank overschrijving
    U kunt uw aankopen eenvoudig betalen d.m.v. een bankoverschrijving. Nadat u uw bestelling bevestigd kunt u kiezen voor een betaling middels bankoverschrijving. Hier kunt u nogmaals uw emailadres controleren en deze bevestigen. Hierna krijgt u per email alle gegevens om de betaling over te kunnen boeken. Let op dat u het unieke betalingskenmerk juist overneemt.

    Billink (achteraf betalen)
    Bestel nu online, betaal achteraf wat je wilt houden. Betalen met Billink is heel gemakkelijk. Je bestelt en ontvangt wat je nodig hebt en selecteert tijdens het betaalproces dat je wilt betalen met 'Billink'. Na ontvangst van je bestelling hoef je alleen te betalen wat je wilt houden. Van Billink ontvang je een handige factuur, die je vervolgens binnen 14 dagen betaalt. Zo heb je geen gedoe met vooruit betalen terwijl je nog op je bestelling wacht! Zo simpel is het!

    Paysafecard
    De paysafecard is een prepaid creditcard waarmee u veilig en snel online kunt betalen. Het is de opvolger van de Wallie-card.

    Gezondheidsbon
    De Gezondheidsbon is een unieke cadeaubon voor producten en diensten die een gezondere levensstijl ondersteunen.

    VVV Cadeaubon
    Vanaf 1 november 2017 is de VVV Cadeaubon niet langer meer te koop. Natuurlijk blijft de VVV Cadeaubon onbeperkt geldig en breed besteedbaar.

    Yourgift
    Is uw YourGift Card al geactiveerd? Dit checkt u via de saldochecker. Wanneer de saldochecker een bedrag weergeeft, is uw kaart al geactiveerd en klaar om besteed te worden! -

  • Service en advies
    Service en advies

    U wordt geadviseerd en geholpen door ervaren en goed opgeleide huidtherapeutes en schoonheidsspecialisten Bovendien werkt Medical Beauty Center uitsluitend met veilige en betrouwbare cosmetica merken van hoge kwaliteit. We zijn onafhankelijk en werken met de verschillende merken in onze instituten waardoor u verzekerd bent van een objectief en eerlijk advies op maat.

    Erkend en officieel merkdealer

    Medical Beauty Center is erkend en officieel merkdealer van de merken die verkocht worden op deze shop. Hierdoor bent u er zeker van dat in u in goede handen bent bij ons.

  • Privacy, cookies en algemene voorwaarden
    Privacy

    Lees hier onze uitgebreide Privacy verklaring

    Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Persoonlijke gegevens zullen nooit aan derden worden verkocht en worden uitsluitend aan derden ter beschikking gesteld die zijn betrokken bij het verwerken van uw bestelling.

    Cookiebeleid

    Bij het gebruik van websites van Medical Beauty Center kan er informatie over uw gebruik op onze websites worden verzameld, bijvoorbeeld door middel van cookies. Een cookie is een klein bestandje dat met pagina’s van een website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. De cookie herkent via uw browser herhaalde bezoeken aan een website.

    Weten cookies wie u bent?

    Nee! Uw naam, adres, leeftijd en andere persoonlijke gegevens weet een cookie niet. Alleen uw voorkeuren en interesses op basis van surfgedrag worden onthouden en gebruikt voor statistieken en marketingdoeleinden.

    Waarom gebruiken websites cookies?

    Het gebruik van cookies is van groot belang voor het goed laten draaien van onze website. Zonder anonieme input van onze bezoekers hebben wij geen goed beeld van het gebruik van de website en hoe we deze kunnen verbeteren. De advertising cookie die wordt geplaatst zorgt middels een zogeheten ‘frequency cap’ dat u niet continu wordt benaderd door dezelfde advertentie.

    SSL Certificaat voor alle pagina's

    Wij hebben voor onze veiligheid en die van onze klanten onze websites beveiligd met een SSL certificaat. Dit certificaat waarborgt versleuteling van alle gegevens verzonden naar en van onze site en zorgt ervoor dat u altijd zeker weet dat u bij een authentieke webshop van Medical Beauty Center winkelt en geen duplicaat van onze webwinkels.

    Algemene Voorwaarden

    Wij respecteren de regels en hanteren de Algemene voorwaarden opgesteld door Webshop keurmerk.

    Bekijk hier de algemene voorwaarden van webshop keurmerk.
    Bekijk hier ons certificaat uitgegeven door webshop keurmerk.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice.