Klantenservice Luxury4you.nl

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

  • Bedrijf en contactgegevens
    Luxury4You.nl

    Tel: 0164-652187
    Mail: info@luxury4you.nl

    Bedrijfsgegevens

    De handelsnaam van ons bedrijf is: Luxury4you.nl – Medical Beauty Center
    Onze domeinnaam is www.luxury4you.nl

    KVK: 20092618
    BTW: NL 147028978B01

    Ons vestigingsadres:

    Antwerpsestraatweg 2
    4631NL Hoogerheide
    Nederland

  • Stuur ons een email

    Neem contact met ons op via het contactformulier, wij reageren z.s.m. op je bericht!

    Door dit formulier te versturen gaat u ermee akkoord dat wij de gegevens die u heeft ingevuld gebruiken om contact met u op te nemen. Onze privacyverklaring vind u hier.

  • Retourneren
    Bedenktijd/retour

    U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

    Crediteren informatie

    De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

  • Verzending en bezorging
    Levertijd & verzendkosten

    Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

    De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
    Gratis voor bestellingen vanaf € 39,-
    € 5,95 voor bestellingen onder de € 39,-

    Wie levert mijn pakket ?

    Levering verloopt via PostNL.

    Wanneer wordt mijn pakket bezorgd ?

    Bestelt u op werkdagen vóór 12:00u dan wordt uw pakket, mits alle artikelen voorradig zijn, dezelfde dag aangeboden voor verzending. Normaal gesproken heeft u het pakket (binnen Nederland) dan de volgende dag al in huis. Voor België geldt een extra leverdag. Zodra wij uw pakket hebben aangeboden voor verzending ontvangt u een e-mail met daarin een track & trace code. Hiermee kunt u op de website van PostNL https://mijnpakket.postnl.nl/inbox, bekijken hoe laat u de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. De bezorgdagen van PostNL zijn van maandag tot zaterdag.

    Verhoogde aansprakelijkheid

    Pakketten met een waarde boven de EUR 250 of buiten Nederland worden altijd met verhoogde aansprakelijkheid verzonden. Deze pakketten kunnen daarom niet bij de buren worden aangeboden.

    Wat als ik niet thuis ben ?

    Wanneer PostNL een pakket niet bij u kan afleveren biedt PostNL het standaard aan bij uw buren (mits u heeft gekozen voor geen bezorging bij de buren). Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan ontvangt u een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.

    Pakket afhalen

    Indien uzelf en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren, dit is meestal het Postkantoor wat het dichtst bij u in de buurt ligt. U heeft hiervoor twee weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar ons. Indien u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren.

    Geen bezorging bij de buren

    Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u dit bij het afronden van uw bestelling aangeven door te kiezen voor de verzendmethode 'Geen bezorging bij de buren'. In dat geval biedt PostNL het pakket alleen bij u aan. Pakketten met verhoogde aansprakelijkheid worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.

    Kan ik mijn pakket laten bezorgen bij een PostNL postkantoor ?

    U kunt er bij uw bestelling ook direct voor kiezen om uw pakket te laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor door te kiezen voor “meer bezorgtijden en ophaalpunten”. Zo bepaalt uzelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt.

    Wat moet ik meenemen bij het ophalen van mijn pakket?

    Bij het ophalen van uw pakket dient u altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

    Kan ik mijn pakket ook in de avond laten bezorgen ?

    Dat kan door te kiezen voor “meer bezorgtijden en ophaalpunten” en vervolgens een dag en tijdsvenster te selecteren. De extra kosten voor deze bezorging worden aangegeven door PostNL en worden als verzendkosten bij de bestelling opgeteld.

  • Garantie en klachten
    Garantie

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

    Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@luxury4you.nl. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

  • Betaalmogelijkheden

    Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

    iDEAL
    Mistercash
    Paypal
    Giropay
    Sofort Banking
    Bank overschrijving
    Billink (achteraf betalen)

  • Service en advies
    Service en advies

    U wordt geadviseerd en geholpen door ervaren en goed opgeleide huidtherapeutes en schoonheidsspecialisten Bovendien werkt Medical Beauty Center uitsluitend met veilige en betrouwbare cosmetica merken van hoge kwaliteit. We zijn onafhankelijk en werken met de verschillende merken in onze instituten waardoor u verzekerd bent van een objectief en eerlijk advies op maat.

    Erkend en officieel merkdealer

    Medical Beauty Center is erkend en officieel merkdealer van de merken die verkocht worden op deze shop. Hierdoor bent u er zeker van dat in u in goede handen bent bij ons.

  • Privacy, cookies en algemene voorwaarden
    Privacy

    Lees hier onze uitgebreide Privacy verklaring

    Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Persoonlijke gegevens zullen nooit aan derden worden verkocht en worden uitsluitend aan derden ter beschikking gesteld die zijn betrokken bij het verwerken van uw bestelling.

    Cookiebeleid

    Bij het gebruik van websites van Medical Beauty Center kan er informatie over uw gebruik op onze websites worden verzameld, bijvoorbeeld door middel van cookies. Een cookie is een klein bestandje dat met pagina’s van een website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. De cookie herkent via uw browser herhaalde bezoeken aan een website.

    Weten cookies wie u bent?

    Nee! Uw naam, adres, leeftijd en andere persoonlijke gegevens weet een cookie niet. Alleen uw voorkeuren en interesses op basis van surfgedrag worden onthouden en gebruikt voor statistieken en marketingdoeleinden.

    Waarom gebruiken websites cookies?

    Het gebruik van cookies is van groot belang voor het goed laten draaien van onze website. Zonder anonieme input van onze bezoekers hebben wij geen goed beeld van het gebruik van de website en hoe we deze kunnen verbeteren. De advertising cookie die wordt geplaatst zorgt middels een zogeheten ‘frequency cap’ dat u niet continu wordt benaderd door dezelfde advertentie.

    SSL Certificaat voor alle pagina's

    Wij hebben voor onze veiligheid en die van onze klanten onze websites beveiligd met een SSL certificaat. Dit certificaat waarborgt versleuteling van alle gegevens verzonden naar en van onze site en zorgt ervoor dat u altijd zeker weet dat u bij een authentieke webshop van Medical Beauty Center winkelt en geen duplicaat van onze webwinkels.

    Algemene Voorwaarden

    Wij respecteren de regels en hanteren de Algemene voorwaarden opgesteld door Webshop keurmerk.

    Bekijk hier de algemene voorwaarden van webshop keurmerk.
    Bekijk hier ons certificaat uitgegeven door webshop keurmerk.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice.